Jest to pierwszy punkt do rozpoczęcia treningu KALISTENIKI i początek przygody w kierunku opanowania naszego ciała! Będziemy uczyć się podstaw treningu z własną masą ciała, jednocześnie budując ogólną siłę,
stabilność, kontrolę i świadomość w podstawowych wzorach ruchowych, które są zaangażowane w ten niezwykle różnorodny i wspaniały rodzaj treningu.

Kalistenika dla początkujących zaprojektowana została do osiągnięcia 3 głównych celów, którymi są:

  • Zrozumienie biomechaniki twojego ciała i różnorodności wzorców ruchowych, które nasze ciało jest
    w stanie wykonać.
  • Stworzenie solidnego i mocnego fundamentu siły, kontroli, eksplozywności i stabilności w celu
    zapewnienia postępu w najbardziej optymalny, wydajny i najbezpieczniejszy możliwy sposób.
  • Przygotowanie naszego ciała do zaawansowanych umiejętności takich jak Planche, Front, Human
    Flag, Muscle-Up, Handstand i wiele innych.
    Grupa początkująca została stworzona dla osób, które chcą progresywnie i bezpiecznie rozpocząć
    trening z własną masą ciała. Program treningowy został zaprojektowany w taki sposób, abyś mógł
    dostosować go do swojego indywidualnego poziomu. Niezależnie od tego, czy w przeszłości nigdy nie
    uprawiałeś żadnej aktywności fizycznej, czy masz już doświadczenie treningowe, ten program
    zapewni Ci wszystkie narzędzia potrzebne do rozpoczęcia lub kontynuowania przygody treningowej z
    własną masą ciała.
    Jeśli program jest przestrzegany poprawnie, ćwiczenia są wykonywane zgodnie z objaśnieniem, a
    wszystkie inne zmienne, takie jak prawidłowe odżywianie i wystarczająca ilość odpoczynku, są brane
    pod uwagę, możesz spodziewać się:
  • Poprawa ogólnej siły ciała, wytrzymałości i zdolności treningowej.
  • Zwiększenie masy mięśniowej i / lub utrata tłuszczu (w zależności od żywienia i poziomu fizycznego)
  • Dogłębne zrozumienie biomechaniki ciała i wzorców ruchowych zaangażowanych w trening z
    własną masą ciała.